Obsah vybrané stránky
Technika a vybavení
Autobus Renault
Poslat článek
Nyní máte možnost poslat odkaz článku svým přátelům:
3. června 2015, 00.00 - Autobus Renault Master
Bezúplatným převodem byl pro náš sbor pořízen autobus Renault Master pro 21.cestujících a řidič. Vozidlo bylo převedeno z GŘ HZS ČR (Generální ředitelství Hasičského záchranného sboru České republiky). Po provedné opravě započalo sloužit naší jednotce. Jeho využití je pro spolkovou činnost sboru, pro využití mladých hasičů, po domluvě pro využití obce Raškovice, Základní školy Raškovice i jiných spolků obce.
Technické údaje:
Renault Master
Reg. značka 8T4 4299
Volací značka PFM 820
Autobus 21+1 míst
Vyrobeno 1994
První registrace 1995
šířka 2000mm
Výška2430mm
Délka 5780mm
Celková hmotnost 3770kg
Max rzchlost 115 km/h
Obsah válců 2499
Výkon motoru 55 kW
Vozidlo je vybaveno nezávislým topením, výstražným světelným a zvukovým zařízením fa Holomý. Dále radiostanicí Motorola. Ve výbavě je také DVD přehrávač a DTV. Pro bezpečnost byla instalována couvací kamera. Vozidlo je možné použít pro evakuační účely, pro přepravu 21 osob, i pro krátkodobý pobyt (ohřátí, ukrytí před deštěm, sněhem) evakuováných obyvatel, nebo účastníků dopravní nehody apod..
Tématické zařazení:
Poslat článek Diskuse (0) Autor: Mgr. Jaroslav Mikoláš DiS Přečteno: 8983x
Autobus Renault Master
Autobus Renault Master
Autobus Renault Master
Autobus Renault Master
Prostor řidiče
Prostor velitele - vedoucího akce
Boční nástupní prostor
Zadní nástupní prostor
Ovládací panely
Obrazovka DVD a DTV
Vnitřní LED osvětlení
Boční LED osvětlení nástupního prostoru
Zádní LED osvětlení nástupního prostoru a couvací kamera s "nočním viděním"
Základní uspořádání sedaček (15)
Rozložení sedačky
Dokončení rozložení sedačky
Ostatní
Kalendář akcí
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 10 | 11 | 12 | 14 | ||
19 | 21 | |||||
22 | 23 | 24 | 25 | |||
|
|
|
|
|
Duben 2024
Den, kdy probíhá nějaká akce
je podtržen.
Anketa
Jakou dovolenou letos plánujete?
|
||
37.4% |
||
|
||
15.1% |
||
|
||
15.6% |
||
|
||
15.1% |
||
|
||
16.8% |